zondag 8 juni 2008

Daar gaat de planning, en Sukadelapjes to the rescue

Zoals ik gisteren al schreef had ik het allemaal zo mooi gepland. Ik had een grote zak paprika's gehaald bij de groenteboer (meer dan een kilo, voor 2 euro. Koopje!) en daar allerlei lekkers mee bedacht. Onder andere een rijstsalade. Vrolijk meldde ik dit heugelijke nieuws aan Lief, die meteen de kont tegen de krib gooide en meldde niets te zien in koude rijst. Daar sta je dan met je planning.

Gelukkig had ik toen de (voor zondag geplande) sukadelapjes al opstaan. Logische oplossing was dus om iets later te gaan eten en ons te goed te doen aan de sukadelapjes. De tweede helft van de lapjes gebruiken we overigens later deze week nog voor Ropa Vieja, een 'zomerse' manier om stoofvlees te eten.

Dat hele geschuif leverde voor vandaag natuurlijk een gat op in de planning. Na een duik in de diepvries kwam ik weer boven met een paar kipfilets. In combinatie met de paprika's moet daar best wel wat lekkers van te maken zijn...

Geen opmerkingen: