maandag 16 juli 2007

Daar gaan de plannen

Vandaag mocht ik op sollicitatiegesprek komen voor een leuke baan. Ik ben nu anderhalve maand werkeloos en dat gaat toch vervelen hoor. Maar dit was een leuke baan, en ik keek uit naar het gesprek. Het was om 11 uur vanochtend en dan ben je toch 's ochtends op tijd wakker. Kleren nog eens extra goed gestreken, make-up extra goed gedaan, en dan begint het lange wachten.... bah, daar word je toch wel een beetje zenuwachtig van.
Gelukkig was het een heel leuk gesprek, en omdat het een ontzettend drukke periode is in het bedrijf hebben ze gevraagd of ik morgen al kan beginnen. Morgen! Tuurlijk, maar dan moet er ineens veel geregeld worden. Contracten tekenen hier, papieren afgeven daar... ik ben zo de hele dag bezig geweest.
Toen Lief thuis kwam moest ik natuurlijk alles vertellen over het gesprek, en toen was het zomaar ineens half 7. Zo gaan die dingen he. Gelukkig zijn wij flexibel hier in de doordeweekse keuken. In koken had ik niet zo'n zin meer, eigenlijk stond de pastasalade met rucola op het menu. Voordat die pasta dan afgekoeld is... ;-) Ach smoesjes, ik had gewoon geen zin. Moet kunnen.
Voor zulke gevallen hebben wij hier in het winkelcentrumpje een snackbar zitten waar de lokale Turk heerlijke broodjes kebab serveert. "Broodje halen?" was dus ook de vraag. We hebben ten slotte wat te vieren!

Helaas helaas, de Turk is op vakantie en ik kon het wel schudden met mn broodjes. Verdorie! Gelukkig was de supermarkt nog open, dus we hebben Dokter Oetker het werk laten doen en een pizza funghi en een pizza pollo gedeeld. Schaaltje slade ernaast en dan valt het allemaal weer mee. Foto's zal ik jullie besparen ;-)

Geen opmerkingen: