zondag 22 juli 2007

Ontbijtspel

Op aanraden van Gerrit Jan hebben we vanochtend het ontbijtspel gespeeld. Was leuk! ;-)
Ik overweeg wel serieus Chris' opmerking over sla, spek, avocado en kipfilet in een wrap (bekijk haar site ook eens). De geplande burrito's zijn makkelijk in die richting om te bouwen. Eens kijken of we een lekkere avocado kunnen vinden in de supermarkt van de week....

Volgens mij is het trouwens hoog tijd voor een lijstje favoriete kooksites. Er zijn zo veel leuke nederlandse sites die de moeite waard zijn. Ik volg vele al een hele tijd, maar er blijven er ook steeds leuke bij komen. Gelukkig maar!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi hoi! (Ook off-topic)
Leuk! Je reacties op mijn site. Natuurlijk direct hier wezen kijken en ik ga zo verder lezen.
Tja, die sitefeed... ik heb iets niet goed gedaan, dus het ligt zeker niet aan jou, maar aan mij.
Ik ga er wat aan doen!

On-topic; ja geweldig he zoveel leuke sites. Dat maakte voor mij wel de stap groter om te beginnen met mijn eigen blog, want er zijn er zoveel geweldig!

Cara zei

Je moet zeker doorgaan hoor, hoe meer er te lezen is, hoe leuker het is toch?
Mijn eigen insteekje was het doorgeven van receptjes aan mijn vriendinnen en ex-collega's. Nu blijkt het ook gewoon een hele leuke manier om voor mezelf mijn receptjes te archiveren. Daar had ik eigenlijk nooit zo over nagedacht, maar t is wel iets dat ik heel leuk blijk te vinden. En je hebt nog eens wat te doen op een regenachtige zondagmiddag als je Lief naar de Formule 1 wil kijken op tv..;-)

Anoniem zei

ken je dit overzichtje van links al, Cara? http://www.eediete.nl/keuken/?page_id=5

Cara zei

Ik ben meteen gaan kijken. Een hele waslijst aan links! Ik zet jou lekker ook even in de linkerbalk, Edith. Wie weet klikt er ooit nog iemand door ;-)

Anoniem zei

ze zijn welkom! ;-)

Cara zei

Een van mijn... even nakijken ... tot op de dag van vandaag 38 unieke bezoekers? Hihihi. Gaat allen kijken bij Edith!

Anoniem zei

Hahaha, je bent net zo erg als ik! Wat het ook heeeel goed doet, is wanneer je vermeld wordt door Gerrit Jan van Eetschrijven ;-)

Cara zei

hihi drie keer raden hoe ik jou gevonden heb...

Gerrit Jan Groothedde zei

Mark Twain zei het al: het enige dat erger is dan dat ze over je praten, is dat ze niet over je praten. Mark zou dit fantastisch hebben gevonden. Ik ook. Is meteen weer leuk voor het ontbijtspel.

Nog veel leuker is dat ik hier ineens weer een heel onderhoudende blog ontdek. Zo maar. Waarvan ik tot nu toe niets wist. Het leven zit toch vol verrassingen op een gewone dinsdagavond. Ik heb morgen weer een linkje toe te voegen, merk ik wel.

Geweldig, Cara, mijn complimenten. Leuke thematiek, leuk vormgegeven en prettig geschreven. Hopelijk houd je 't vol!

Cara zei

Volhouden... ben ik tot nu toe nog niet zo goed in geweest hoor. Ik heb eerst een blogje bijgehouden over het restaureren van mijn rampzalige tuin, maar om praktische redenen lukt me dat gewoon niet goed. Wij wonen in een drive-in-woning, de woonkamer dus op de eerste verdieping. Dan sta je daar met je modderlaarzen en je vieze vingers en dan moet je weer naar boven voor het fototoestel... ging mij op een gegeven moment zo tegenstaan dat ik zelfs geen zin meer had om in de tuin te werken 'want dan moest ik weer een foto maken en dat is zo'n gedoe'. Nu is het tuinieren helemaal lastig geworden: we hebben in de tuinkamer (waar de achterdeur in zit) nu vijf opvangkittens zitten van stichting Katimo en die dreigen steeds te ontsnappen als ik de achterdeur open wil maken. Dus loop ik zo nu en dan maar eens om naar de poort, maar dan ligt het fototoestel weer binnen... ach ja.
Ik heb heel erg getwijfeld of ik wel met iets nieuws zou beginnen, maar na een laatste zetje van een collega'tje van me heb ik het toch maar aangedrufd. Koken doe ik ten slotte toch echt iedere dag! En met het fototoestel binnen handbereik is het een stuk practischer.
En ik blijk het zo leuk te vinden dat volhouden denk ik geen probleem zal blijken. Maar we zullen zien!