dinsdag 7 augustus 2007

Wraps met kip 2

Er was nog een half zakje fajitakruiden over en de wraps met kip van twee weken terug waren wel goed bevallen, dus we hebben ze nog maar eens in de herhaling gedaan. Dit keer heb ik de fajitakruiden aangemaakt met ca. 2 el olie en daar de kip in gemarineerd. Het was namelijk hoog tijd om mijn nieuwe grillplaat uit te proberen. Bezoekers van de Lidl zullen hem misschien herkennen.
Ik heb toen ik in Engeland woonde een heel duur gietijzeren geval uit een sjieke kookwinkel gehad, maar het was zwaar en is met de verhuizing achter gebleven. Deze was slechts 17 euro, dus ik had zo mijn twijfels moet ik bekennen. Maar goed, wat heb je aan een eigen salaris verdienen als je het niet zo nu en dan over de balk kunt smijten, dus ik dacht ik probeer het maar. Goed idee geweest! We hebben heerlijke kipreepjes gehad voor in de wraps.
Dit keer geen knoflook-yoghurtsaus erbij, maar een schaaltje lekkere guacamole. Njam!

Geen opmerkingen: