woensdag 22 augustus 2007

Pakjeseten: Kip Tandoori van Knorr

Een collega op vakantie, de andere ziek. Dan nog een paar grote escalaties op het werk en je weet het wel weer: vergeet het maak qua op tijd thuis zijn. Lief heeft er echter de schouders onder gezet en heeft mij verzekerd dat hij alles wel zou regelen. Gek genoeg moet ik daar nog steeds aan wennen, een man die uit zichzelf meehelpt in huis. Ik ben grondig verpest.
Lief weet goed dat ik in Engeland altijd graag indiaas at, dus hij heeft een pak Kip Tandoori van Knorr gehaald.
De hoeveelheid zou genoeg moeten zijn voor 2-3 personen. Dat geloof ik goed, voor ons was het ruim voldoende. Van de rijst hadden we hooguit de helft op, en de saus was ook aan de ruime kant. Over die saus had Lief overigens nog wel wat klachten, die had volgens hem last van 'bindingsangst'.
Voor erbij een frisse komkommerraita.

Algemeen oordeel: niet slecht, maar het is geen kip tandoori.

Geen opmerkingen: