donderdag 26 juli 2007

Ramp

Zoals ik de laatste dagen al klaag is het superdruk op het werk. Ik merk dus dat ik mijn slaap echt goed nodig heb, zeker omdat je zoveel nieuwe dingen leert. Fijn dus dat afgelopen nacht iemand buiten een feestje aan het vieren was, we konden niet precies horen waar de muziek vandaan kwam. De muziek zelf hoorden we echter goed genoeg! Boinkeboink boink... Het was pas een uur of 2 toen het stil werd. Pffff.
Dat heeft geen positief effect op je energie-niveau. Na weer een dag van over de 9 uur werken was mijn zin in koken dus echt onder het nulpunt gezakt. Ik heb Lief dus opgebeld dat ik onderweg naar huis zou stoppen voor broodjes Donner bij de turk. Er weer niet aan denkend dat de turk nog steeds op vakantie is... Gelukkig zit aan de overkant van de straat nog een turk, maar daar vonden we de frietjes minder lekker. Daar hebben we de Donner nog nooit van geprobeerd, maar dit was een goeie kans leek me zo.
Het bleek nog een lekker broodje te zijn, heerlijk pittig vlees en hij had de groente beter verdeeld over het broodje, niet alles onderin. In de toekomst gaan we dus naar turk 1 voor de frietjes en turk 2 voor de broodjes kebap.

Vandaag dus geen recept en geen foto. Alleen het welgemeende advies om als je echt geen zin hebt om te koken gewoon lekker een broodje kebab te halen. En voor mezelf: zorgen dat de planning voor volgende week uit nog makkelijkere dingen bestaat, en zorgen dat er ook nog 'backup' in huis is. Een schaal lasagna in de koelkast ofzo. Strookt voor geen meter met mijn doelstelling om zo veel mogelijk vers en naar de seizoenen te koken, maar desperate times call for desperate measures denk ik dan maar. Komende week maar eens wat koken voor twee keer en de diepvries aanvullen.

Geen opmerkingen: